Η Lisa των Blackpink ανακοίνωσε τη δική της εταιρεία διαχείρισης με όνομα «LLOUD»

Η Lisa του BLACKPINK δεν καθορίζει απλώς τις τάσεις, τις δημιουργεί. Στις 8 Φεβρουαρίου, η Lisa συγκλόνισε τη μουσική βιομηχανία για άλλη μια φορά με το λανσάρισμα της δικής της εταιρείας διαχείρισης καλλιτεχνών, LLOUD.

Χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό της στο Instagram, ο οποίος μπορεί να υπερηφανεύεται για τους εκπληκτικούς 100 εκατομμύρια ακόλουθους, η Lisa παρουσίασε το LLOUD ως «μια πλατφόρμα για να παρουσιάσω το όραμά μου στη μουσική και την ψυχαγωγία». Ντυμένη με ένα μαύρο κοστούμι και γραβάτα, διακοσμημένα με έντονα δαχτυλίδια και πολύχρωμο γαλλικό μανικιούρ, η Lisa κάλεσε τους θαυμαστές να την ακολουθήσουν σε αυτό το συναρπαστικό ταξίδι για να σπάσουν μαζί νέα όρια.

Στην καρδιά του LLOUD βρίσκεται η δέσμευση για καινοτομία και αυθεντικότητα. Η αποστολή της εταιρείας είναι να ξεπεράσει τα είδη και να συνδέει γενιές, δημιουργώντας μουσική που κορυφώνεται και αψηφά το είδος που έχει απήχηση στο κοινό σε όλο τον κόσμο.

Η πορεία της καριέρας της Lisa αποτελεί παράδειγμα του ήθους του LLOUD. Από το σπάσιμο των ρεκόρ με τους BLACKPINK μέχρι την επίτευξη σόλο επιτυχίας με επιτυχίες που κορυφαίων τσαρτ όπως το “Lalisa” και το “SG”, η Lisa έχει ωθήσει με συνέπεια το φάκελο στη μουσική βιομηχανία.

Καθώς η Lisa ξεκινά αυτό το νέο κεφάλαιο με το LLOUD, δεν μπορούμε να περιμένουμε τίποτα λιγότερο από πρωτοποριακή δημιουργικότητα και καινοτομία που ωθεί τα όρια. Αγκαλιάστε την αρχή της εποχής LLOUD μαζί μας, καθώς η Λίζα κάνει θόρυβο και αφήνει το στίγμα της στον κόσμο της μουσικής.

RELATED POSTS
GOSSIP NEWS
The Weeknd: Προσφέρει άλλα 2 εκατομμύρια δολάρια για τη σίτιση των κατοίκων της Γάζας

Η δωρεά του The Weeknd θα χρησιμοποιηθεί για την παροχή περισσότερων από 1.500 μετρικών τόνων εμπλουτισμένου αλεύρου σίτου στους Παλαιστίνιους. Ο The Weeknd δεσμεύτηκε να προσφέρει άλλα

Περισσότερα»