Victoria Beckham: Ζημιές 66 εκατομμυρίων λιρών για τις εταιρείες της μόδας και ομορφιάς

Οι ορκωτοί λογιστές έχουν «σημαντικές αμφιβολίες» για τη βιωσιμότητα της εταιρείας της πρώην τραγουδίστριας των Spice Girls.

Οι εταιρείες μόδας και ομορφιάς της Victoria Beckham καταγράφουν ζημίες ύψους 66 εκατομμυρίων λιρών, σύμφωνα με τους ισολογισμούς τους.

Η πρώην τραγουδίστρια των Spice Girls, η οποία ξεκίνησε τη δική της σειρά μόδας το 2008 με μια μικρή συλλογή από φορέματα, ανέφερε ζημιές ύψους 5.887.036 λιρών το 2021, ποσό μειωμένο από τις ζημιές ύψους 8.581.944 λιρών του 2020, χάρη στην επέκτασή της σε τσάντες, outerwear, παπούτσια και άλλα αξεσουάρ.

Οι λογιστικές καταστάσεις, τις οποίες δημοσίευσε πρώτη η εφημερίδα Daily Mirror, δείχνουν ότι η εταιρεία μόδας της Victoria Beckham εμφανίζει ζημίες ύψους 66,3 εκατομμυρίων λιρών και οι μέτοχοι, στους οποίους περιλαμβάνονται η 48χρονη τραγουδίστρια και σχεδιάστρια μόδας και ο σύζυγός της David Beckham δεν έχουν λάβει μερίσματα.

Η εταιρεία επεκτείνεται σε όλο και περισσότερες αγορές σε όλη την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, καθώς κυκλοφορεί και άλλα προϊόντα, όπως οι νέες σειρές VB Body και δερμάτινων ειδών.

Παρά τις ζημίες, το ζευγάρι αποκάλυψε ότι οι υπόλοιπες διεθνείς επιχειρηματικές δραστηριότητές του έχουν καταγράψει κέρδη με τις οικονομικές καταστάσεις που κατατέθηκαν στο Companies House να δείχνουν ότι κέρδισαν 11,6 εκατομμύρια λίρες κατά τη διάρκεια της κορύφωσης της πανδημίας του COVID-19.

Οι ισολογισμοί του 2021 υποχρέωσαν τους ορκωτούς λογιστές να τους προειδοποιήσουν για τις «σημαντικές αμφιβολίες» τους σχετικά με τη βιωσιμότητα της εταιρείας μόδας της Victoria Beckham, την οποία υπερασπίστηκαν οι άνθρωποι του περιβάλλοντός της.

«Αυτό είναι που δίνει στην Victoria την ταυτότητά της, το αγαπάει και παρά τα προφανή εμπόδια, είναι εργατική και εξαιρετικά παθιασμένη με αυτό», τόνισε μία πηγή.

Στις αρχές του 2021, αναφέρθηκε ότι η επέκταση της Victoria Beckham στον τομέα της ομορφιάς, που έκανε το ντεμπούτο της το 2019, κατέγραψε ζημίες ύψους 4,7 εκατομμυρίων λιρών.

Εκείνη την εποχή, ένας εκπρόσωπός της δήλωσε: «Ενώ το 2019 ήταν μια δύσκολη χρονιά, η εταιρεία μείωσε στο μισό τις ζημιές της – ένα σημαντικό βήμα στο δρόμο προς την κερδοφορία. Το λανσάρισμα της εξαιρετικά επιτυχημένης σειράς ομορφιάς την ίδια χρονιά βοήθησε στην αύξηση των συνολικών εσόδων κατά 7% σε σχέση με το 2018 και αμφότερες οι εταιρείες επικεντρώνονται στην κερδοφόρα ανάπτυξη.

«Η παρουσίαση της πρόσφατης συλλογής μόδας για το φθινόπωρο και τον χειμώνα του 2021 έτυχε θερμής υποδοχής από τους κριτικούς μόδας και η εταιρεία ομορφιάς σημείωσε πολλαπλά sold-out των προϊόντων της τους τελευταίους μήνες», πρόσθεσε.

ΠΗΓΗ : Hit channel

RELATED POSTS
GOSSIP NEWS
The Weeknd: Προσφέρει άλλα 2 εκατομμύρια δολάρια για τη σίτιση των κατοίκων της Γάζας

Η δωρεά του The Weeknd θα χρησιμοποιηθεί για την παροχή περισσότερων από 1.500 μετρικών τόνων εμπλουτισμένου αλεύρου σίτου στους Παλαιστίνιους. Ο The Weeknd δεσμεύτηκε να προσφέρει άλλα

Περισσότερα»