Οι συνολικές πωλήσεις δίσκων των JAY-Z ξεπερνούν τα 33,5 εκατομμύρια.
Ο JAY-Z έχει ακόμα έναν λόγο να γιορτάζει στη λαμπρή καριέρα του.
Σύμφωνα με το VIBE, ο JAY-Z έγινε ο πρώτος μαύρος άνδρας καλλιτέχνης που έχει στο ενεργητικό του τουλάχιστον 10 πολυπλατινένια σόλο άλμπουμ.
Μετά την ενημέρωση των πωλήσεων του JAY-Z από την Ένωση της Αμερικανικής Δισκογραφικής Βιομηχανίας (RIAA), το άλμπουμ «The Blueprint 3» που κυκλοφόρησε το 2009 είναι το δέκατο σόλο άλμπουμ του ράπερ που γίνεται δύο φορές πλατινένιο, με πωλήσεις ισοδύναμες των 2 εκατομμυρίων άλμπουμ.
Επίσης, ο δίσκος του «The Black Album» που κυκλοφόρησε το 2003 έγινε τετραπλά πλατινένιος.
Αυτή τη στιγμή, οι συνολικές πωλήσεις δίσκων που έχει καταγράψει ο JAY-Z στην καριέρα του ξεπερνούν τα 33,5 εκατομμύρια.
Αν και ο JAY-Z είναι ο πρώτος μαύρος άνδρας καλλιτέχνης με τουλάχιστον 10 πλατινένια άλμπουμ, είναι μόλις ο δεύτερος μαύρος καλλιτέχνης που σημειώνει αυτό το επίτευγμα.
Η Mariah Carey, η οποία είναι η πιο επιτυχημένη εμπορικά μαύρη σόλο καλλιτέχνιδα όλων των εποχών, ήταν ο πρώτος μαύρος καλλιτέχνης που κατάφερε να φτάσει διψήφιο αριθμό (11) πολυπλατινένιων άλμπουμ στην καριέρα της.
Στην κατάταξη με τις μαύρες γυναίκες καλλιτέχνης ακολουθούν η Beyoncé και η Whitney Houston, οι οποίες έχουν έξι και επτά πολυπλατινένια άλμπουμ αντίστοιχα.
Εκτός από τα 10 πολυπλατινένια σόλο άλμπουμ στο βιογραφικό του, διπλά πλατινένια είναι και τα δύο συνεργατικά άλμπουμ του JAY-Z, το «Collision Course» (2004) με τους Linkin Park και το «Watch The Throne» (2011) με τον Kanye West.
Το τελευταίο σόλο άλμπουμ του JAY-Z ήταν το «4:44» που κυκλοφόρησε το 2017 και είναι ομοίως δύο φορές πλατινένιο. Το 2018, ο JAY-Z κυκλοφόρησε μαζί με τη σύζυγό του Beyoncé το άλμπουμ «Everything Is Love», το οποίο είναι χρυσό στις ΗΠΑ.
Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η Δημοτική Βιβλιοθήκη του Μπρούκλιν εγκαινίασε την έκθεση «The Book of HOV» με πλήθος αντικειμένων από την καριέρα του JAY-Z για να αποτίσει φόρο τιμής στην παγκόσμια επίδραση του εμβληματικού ράπερ.
Η έκθεση δημιουργήθηκε επίσης ως έκπληξη για τον JAY-Z και ως γιορτή για τη γενέτειρά του, το Μπρούκλιν και την ευρύτερη κοινότητα του hip-hop σε όλο τον κόσμο.
Εκτός από την καριέρα του, η έκθεση τονίζει και τις επιχειρηματικές δραστηριότητές του, όπως το έργο του ως συνιδιοκτήτης των Brooklyn Nets, τη μετατροπή του TIDAL σε μία επιτυχημένη υπηρεσία streaming και τη μεταμόρφωση της σαμπάνιας Armand de Brignac και του κονιάκ D’USSE σε premium brands αξίας πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων.